Sayfalar

MARVEL PHASE 3

Yakın bir zamanda Marvel çıkacak olan filmlerini açıkladı ben de geçte olsa bunun değerlendirmesini yapmaya karar verdim.Bu film planında 2016-2019 yılları arasındaki döneme dahil filmler yani 2020 senesinde yeni filmler görebiliriz. Marvel'in planına bakarsak vizyona her sene 2 tane film sokuyor ve 2020 senesinde de tahminen 2 tane MCU filmi göreceğiz ama bu 2 film değil beni bu planda üzen Hulk 2 filminin olmaması oldu inşallah 2020 senesinde bir Hulk filmi gelir sevindiren ise Iron-man 4 filminin planda bulunmaması oldu beni tanıyanlar Ironman'den nasıl nefret ettiğimi bilir. Neyse dağın gözükmeyen yüzündekileri merak etmektense dağın gözüken yüzündekilieri değerlendireyim.

             Captain America 3(Ciwil War): "Etrafta hep" Ciwil War geliyor söylentileri vardı ben hiç bu söylemlere katılmadım ama Ciwil War harbiden geldi bence erken oldu zira elimizdeki 20 tane karakterler ile Ciwil War  biraz saçma(yani bence ama) Marvel Studios'un her filmi izlenir güzel olmasada izlenir fanboy çok ama bende her türlü izlerim fakat 2 dövüş sahnesi için ovvv çok deli filmdi manyak filmdi demem bence Ciwil War hasılat olarak başarılı bir film olabilir fakat kalite bakımından güzel olmayacak ben zaten çizgi romanını da sevmedim bir de Ironman ve Captain America birbirlerinin ağzını burnunu dağıttıktan sonra yine nasıl arkadaş olacaklar diye düşünüyorum çizgi romanlarda Ciwil War berbat olmasada Ciwil War sonrasındaki barışmalar baya berbattı.

            Doctor Strange: Bu film gerçekten olur ama genel Marvel izleyicisine pek uymaz çünkü Doctor Strange mistik bir karakter daha yetişkin işi bir filme sahip olmalı ki bu da MCU'nun ana izleyici kitlesine aykırı oluyor ama ben bu filmden ümitiyim.

            Guardians of the Galaxy 2: Eskiden olsa 10 metre ötemde yerde görsem almayacağım GotG çizgi romanı şimdi filmi sayesinde Türkiye'ye getirilmeye çalışılıyor ben her ne kadar ilk filmi 12 yaşındakiler için iyi bir film yeni neslin Star Wars'ı olarak yorumlasam da bu kadar büyük başarı elde edeceğini ummazdım eee haliyle ilk film bu kadar başarılı olunca ikinci film gelir bence çocukca bir film olur ama iyi olur.

            Thor:Ragnarök: Listede en merakla beklediğim film bu çünkü Thor'un o geniş karakter kadrosunu bizi gösterebilirler. Filmde büyük ihtimalle Surtur, Amora, Beta Ray Bill var. Birde Thunderstrike ve Valkyrie olsaydı harika olurdu. Bu filmi merakla bekliyorum.

            Black Panther: Gerçekten güzel olacağına inandığım bir film inşallah beni yanıltmaz.Marvel siyahi bir karaktere film yaparak artı toplar.

            Avengers:Infinty War: Ne denir ki bu film(ler)için daha 2'yi görmedik ama bu bence en iyi Avengers filmi olur tek sorun part 1 part 2 olayı gıcık oluyorum bu olaya.

            Captain Marvel: Gerçekten beklediğim bir film ama Captain Marvel'den çok Ms.Marvel'i bekliyorum.Bence bu filmin sonunda Mar-Vell en iyi yaptığı şeyi yapsın ve ölsün sonra Ms.Marvel bayrağı devralsın bence gayet güzel olur.

            Inhumans: Listede en hoşuma gitmeyen plan bu oldu X-Men başarılı diye ona rakip olacak bir film varya Marvel Studios bu filmi sırf fesatlıktan yapıyor inşallah izlenmez.

-Ömer Faruk Keresteci